پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پریماه جان

اولین دیدار دلبندم

1392/2/4 9:36
نویسنده : حبیبه
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم

چهارشبنه بود و وقت سونویی که دکتر کیقبادی برامون نوشته بود. مامانی سه تا راه افتادیم به طرف تبریز و بابایی سونوگرافی خاتم رو انتخاب کرد و نوبت گرفتیم و یک ساعت بعد نوبتمون شد و رفتیم تا برای اولین بار شما عزیز دلمون رو ببینیم. دکتر دستگاه رو گذاشت رو شکمم و حرکت داد و کلی دنبال شما گشت و بلاخره ساک شما رو به من و بابایی نشون داد و اشک شوق تو چشمهای من و بابایی حلقه زد. تو دلم برای همه منتظران دعا کردم تا این لحظه با شکوه رو قسمت همه بکنه.

 

همکار گرامی خانم دکتر کیقبادی

رحم حالت رتروفلکسیون خفیف داشته، یک ساک حاملگی در موقعیت مناسب و به قطر متوسط 12 میلیمتر دیده میشود.

داخل ساک تصویر YOLK SAC SAC  قابل رویت بوده، قطب جنینی فعلا قابل تشخیص نیست.

سن حاملگی بر اساس MCD حدود 6 هفته میباشد.

مقدار اندکی ترشحات در اطراف ساک دیده میشود.

تخمدانها نمای طبیعی دارند.

نظریه: کنترل حاملگی بشرح فوق، بررسی مجدد پس از یک هفته توصیه میشود.

با احترام : دکتر کتابچی

بعد از سونوگرافی بابایی گفتن برم دکتر طاهره فکور و جواب سونوگرافی رو نشون بدیم. دکتر فکور مطبش طوریه که آقایون رو تو مطب راه نمیدن و من مجبور شدم تنهایی برم داخل ولی بابایی با منشی هماهنگ کرد و خودش هم آمد داخل و دکتر شکمم رو معانیه کرد و جواب آزمایش بتا و سونوگرافی رو دید و گفت چون قلب جنین تشکیل نشده بهتره قرص بدم تا نی نی سقط بشه این جمله برای دکتر به راحتی به زبان آومد ولی برای من و بابا مهدی خیلی سخت بود و قلب هر دوتامون از جا کنده شد. بابایی حرصش گرفت و به دکتر گفتن وقتی سونوگرافی گفته یه هفته بعد تکرار بشه دلیل نداره این حرف رو بزنید و مارو ناامید کنید و مطب رو ترک کردیم.

بابایی تو راهرو گفتن ما دیگه پیش این دکتر نمیایم.

تو راه برگشت من گریه میکردم و بابایی هم با اینکه دل خودش خون بود منو دلداری میدادن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)