پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

تشکیل پرونده در شبکه بهداشت

1392/3/21 11:59
نویسنده : حبیبه
62 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

چون اتاق مامانی تک نفره شده و فقط من و شما باهم تو اتاق کارم هستیم دیروز برات کاموا خریدم تا با مامانهای آذری برای نی نی های نازمون بافتنی ببافیم البته اینو بگم ها این اولین بافتنی هست که مامان میبافه و کاملا ناشیانه امیدوارم ببخشید.

امروز دو ساعت مرخصی گرفتم و رفتم شبکه بهداشت پرونده بارداری تشکیل دادیم شماره پروندمون 588 آبی شد و مسولمون هم خانم گلشانی و گفتن که ماهی یه بار برای کنترل بریم شبکه بهداشت.

عصر هم با اینکه هنوز دختر یا پسر بودن شما مشخص نشده با بابایی رفتیم سیسمونی فروشی و برات پستونک، ناخن گیر، شیشه شیر، کیف دستی، زیرانداز پوشک، فلاکس خریدیم مبارکت باشه عزیزم.

عاشقتم مامانی دلم برات یه ذره شده دوست دارم زودتر ببینمت ولی میدونم که وقتی دنیا بیایی دلم واسه این روزهای باهم بودن تنگ خواهد شد پس عجله ای ندارم و عاشقانه و با لذت تمام این روزها رو به سر می برم.

سوزش معده امانم رو بریده ویار بارداری دارم شدید. ولی خیلی شیرینه و خدارو شاکرم که همه لحظات ناب این دوران شیرین رو نصیبم کرده. ممنونم خداجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)