پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

کلاس بارداری

1392/6/21 12:32
نویسنده : حبیبه
114 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر امیری بیمارستان شمس عمل میکنه و بیمه تکمیلی اداره رو این بیمارستان قبول نمیکنه برای همین تصمیم دارم دکترم رو برای عمل و بیمارستان جهت استفاده از بیمه تکمیلی عوض کنم با بابایی قرار گذاشتیم تا آخر نه ماه برای ویزیت بریم پیش دکتر امیری ولی برای عمل دکتر شادی محشونی رو انتخاب کردیم. امروز صبح با مامان جون حمیده رفتیم بیمارستان ارتش برای کلاس بارداری مامانی میخوام طبیعی زایمان کنم واسه همین کلاس بارداری میرم تا همه چیز رو یاد بگیرم.

کلاس ساعت نه شروع شد و ساعت یازده تموم شد در مورد حرکت های جنین و اینکه فشار خون و وزن در این سن حاملگی چطور باید باشه و ویتامینهای مورد نیاز حاملگی و این چیزها توضیح کامل دادن. راستی سوناجون از دوست های نی نی سایت رو هم تو کلاس بارداری دیدیم ایشون هم دختر حامله هستن و اسم دخترشون رو میخوان بیتا بزارن.

دکتر محشونی هم پرونده ام رو دیدن و بهشون هم گفتم برای ویزیت میرم مطب دکتر امیری و برای عمل شمارو انتخاب میکنم که خانوم دکتر گفتن بیمارستان ارتش و بهبود و شفا عمل میکن و بستگی به انتخاب ما داره گفتن بیمه تکمیلی رو بیمارستان بهبود با نامه قبول میکنه.

شب با بابایی در مورد بیمارستان حرف زدیم و قرار گذاشتیم برای عمل برم پیش دکتر محشونی بیمارستان بهبود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)