پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پریماه جان

شکر خدا

1394/6/22 22:14
نویسنده : حبیبه
73 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پری ماه جون

عزیزم امروز بابایی قرار بود از بازار برن تبریز و جواب رادیولوژی رو بگیرن و به دکتر نشون بدن. من و شما کلی دعا کردیم که پاهای بابایی مشکلی نداشته باشه که شکر خدا مشکلی نداشت و دکتر هم چندتا مسکن به بابایی داده بودن و گفته بود زیاد سرپا وایمستی شاید بخاطر این باشه. باید بابایی از بازار میاد خونه کلی استراحت کنه الهی من فدای شما و شوهر عزیزم بشم. دوستت دارم و آرزوی سلامتی و شادابی هر دوتاتون رو دارم.

عصر هم من و شما و مامان جون حمیده و خاله عاطفه (که شما و خاله عاطفه به شوخی به هم دیگه حایشا میگید و تلفظ آشای شما خیلی با مزه است) رفتیم خونه عمه مهری جون برای روضه و خاله سمیه موند خونه ما که بعد از روضه اومدیم خونه خودمون و آش پخته بودم باهم خوردیم و بابایی هم اومد خونمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله منير
24 شهریور 94 12:41
خدا را هزار مرتبه شكر ان شا ا... هميشه سه تايي كنار هم شاد و سلامت باشيد