پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پریماه جان

دوباره استخر

1394/7/5 19:15
نویسنده : حبیبه
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پری ماه جان

عزیزم امروز نهار رفتیم خونه مامان جون حمیده آش شکمبه خوردیم بعد اومدیم خونه و حاضر شدیم رفتیم استخر. این سری با مامان جون لطیف، عمه رزیتا و دختر عمه اسما و من و شما و بابایی رفتیم. حسابی آب بازی کردی و خوش گذروندی. الهی مامان فدات بشه که چند وقته جیش رو یاد گرفتی و وقتی جیشت میاد میای پیشم که شلوارت رو در بیارم و پوشکتو باز کنم و خودت میری طرف دستشویی تو استخر هم دو بار جیش رو گفتی و خودم بردمت دستشویی و جیش کردی. الهی این دختر خوشگل موشگل با ادب رو کی میخوره؟مامانی

ای شیطون بلا شدی این روزها مگه میزاری ازت عکس بگیرم تازه خودتم میدونی که نمیزاری عکس ازت بگیرم با شیطونی نگاه میکنی وای وای من بخورمت.

خیلی دوستت دارم پریماه جون قربونت برم عزیزدلم 

بوسمحبتبوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)