پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پریماه جان

مراسم های خاله عاطفه

1394/7/14 9:05
نویسنده : حبیبه
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خوشگل خودم این روزها در گیر خنچه آوردن و خنچه بردن خاله عاطفه ایم. الهی بگردم که تا نای نای میشنوی میری لباس هاتو میاری و کفشاتو میپوشی و میرقصی.

یکشنبه برای خاله عاطفه قربونی و چله ایی آوردن و امروز قراره مامان جون حمیده واسه عمو جمال خنچه ببره. همه وسایل خاله عاطفه و عمو جمال خوشگلن انشالله مبارکشون باشه.

منم برای خاله عاطفه ژله درست کردم.

خوشگل خودم امروز  عمه مهری میره تبریز اخه دایی عمو حبیب از مکه اومده (جا داره تسلیت بگم برای بازمانده های حاجی هایی که تو منا کشته شدن) منم شمارو گذاشتم خونه مامان جون لطیف پیش عمه رزیتا. ولی صبح که میخواستم از ماشین عمه پیدا بشم کلی گریه کردی و دل مامانی رو خون کردی. فدات بشم من.

دوستت دارم و عاشقتم

این روزها میخوام ازت عکس بگیرم اصلا همکاری نمیکنی خیلی شیطون بلا شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)