پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

گوش درد عزیز دلم

1394/10/7 9:36
نویسنده : حبیبه
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

مامانی فدات بشم الهی قربون اون دلت بشم من. دیشب تا صبح چی کشیدی با گوش دردت.

گریه و درد گریه و درد...

الهی مامان قربونت بشه در میان درد و گریه هی میگفتی مامانی ببخش منو بوسم میکردی و میگفت مامانی ببخش اذیتت میکنم اخه گوشم درد میکنه.

بغلت میکردم و بوست میکردم و دستمو میزاشتم رو گوشت میگفتم مامانی گریه نکن اونوقت بیشتر گوشت درد میکنه صداتو تو خودت حبس میکردی و هق هق گریه میکردی و میگفتی چشم مامان گریه نمیکنم. الهی فدای عزیزم بشم من.

بابایی گوش پاک آورد گوشت رو پاک کردم ترشح نداشتی ولی درد زیاد داشتی.

الهی قربون دختر با کمالاتم بشم ببخش مامان تو خونه استامنیوفن و ایبرپروفین نداشتیم بدم حداقل دردت کمتر بشه البته بگم ها بیشتر ترسیدم مسکن بهت بدم والا قربون بابات بشم اگه میگفتم مثل دفعه های قبل نصف شب هم شده میرفت و از داروخانه شبانه روزی برات تهیه میکرد.

الهی مامان قربونت بشم برات از دکتر ساعت یک وقت گرفتم بابایی هم زنگ زد که زودتر ار سرکار میاد منم مرخصی میگیرم به امید خدا میبریمت دکتر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان منير
14 دی 94 9:19
اي جونم خاله فداي اين دختر بشه ان شا ا... چيز مهمي نباشه و زود خوب شه حبيبه جونم دلم برات خيلي تنگ شده