پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پریماه جان

مامان جون حمیده

1395/2/3 23:51
نویسنده : حبیبه
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز جمعه بود و من و شما خونه بودیم باهم صبحانه خوردیم و شروع کردیم به تمیز کردن خونه حوالی ساعت یک شمار فتین پایین و منم نشستم تا دکمه های لباس شما رو بدوزم که خاله اشرف زنگ زد و گفت مامان جون حمیده تو حمام پاش سر خورده و انگار پاش شکسته. منم زود حاضر شدم و به عمه رزیتا ماجرا رو گفتم و عمه هم زحمت کشید مارو رسوند خونه مامان جون حمیده. اورژانس اومد و پای مامانی رو آتلبندی کردن و بردنش بیمارستان و اونجا عکس انداختن و با آمبولانس انتقال دادن به بیمارستان شهداء. من و بابایی و همه خاله ها و شوهراشون هم پشت سر آمبولانس رفتیم تبریز. الهی قربون دل مامان جون بشم با هر حرکتی پاش درد میگرفت و ناله میکرد بعد از کلی عکس و سی تی اسکن بلاخره گفتن باید بستری بشه و عمل بشه. شما هم مونده بودین پیش عمه رزیتا و مامان جون لطیف که دستشون درد نکنه کلی زحمت شما رو کشیده بودن.حوالی ساعت هشت اومدیم و شما رو از عمه مهری گرفتیم بردیم خونه و خاله رقیه موندن پیش مامان جون. فعلا به پای مامانی وزنه وصل کردن تا کمیسیون پزشکی تشکیل بدن و تصمیم بگیرین که عمل بشه یا نه.

پریماه جون دلم برای مامان جون حمیده کبابه براش دعا کن.

خدایا مادرم رو سپردم به خودت الهی.................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله منير
6 اردیبهشت 95 15:25
اي جونم ان شا ا... حالشون زودتر خوب ميشه ما هم قابل باشيم براش دعا مي كنيم
حبیبه
پاسخ
فدای منیر جونم شکر خدا حال مامانم خوبه