پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

لک لانه گزینی 17 فروردین 92

1392/1/17 8:06
نویسنده : حبیبه
38 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

شب رفته بودم دستشویی لباس زیرم یه لک کوچولو بود عزیز دلم نمیدونم چرا حسی بهم می گفت این لک نمیتونه لکهای قبل از پریود باشه تو نی نی سایت از دوست جونا یه چیزهایی در مورد لک لانه گزینی یاد گرفته بود و حسم میگفت این یعنی آمدن و تو دلم چسبیدن شما عزیز دل مامان.

بعد از سیزده بدر خسته و خواب آلود بودم و حال خوبی نداشتم یه حس عجیب که توصیفش غیر ممکنه ولی همه اینا خبر از وجود شما میداد.

خبر آمدنت رو به بابا مهدی دادم و گفتم حدس میزنم یه خبرهایی باشه بابایی گفتن باید آزمایش بدی.

یعنی تا نوزده باز باید صبر کنم و وجودت رو با آزمایش ثابت کنم.

ولی شما توی دلم هستی اینو مطمینم و از حالا برای سلامتیت دعا میکنم که صحیح و سالم رشد کنی و سالم و صالح به دنیا بیایی.

عاشقتم مامان جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)