پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

19 فروردین 92

1392/1/19 8:28
نویسنده : حبیبه
55 بازدید
اشتراک گذاری

روز موعد فرا رسید روزی که حس مادرانه من بر شک بابایی غلبه کرد و این با پریود نشدنم ثابت شد.

بابایی و من هر روز عصر یه دور با ماشین میزنیم امروز هم که بیرون بودیم به بابای گفتم برام تست بی بی بخره دست گلش درد نکنه چهار تا خریده بود بخاطر اینکه زودی تست کنم هی به بابایی میگفتم بریم خونه بریم خونه.

تا رسیدیم خونه زودی یکی رو تست زدم بله درسته خط تی به زودی قرمز شد ای جان الهی دورت بگردم  عزیز دلم.

بابا مهدی رو صدا زدم و با دیدن تست بی بی دو خطه شک شوق در چشماهای بابایی حلقه زد.

چه لحظه با شکوهی فدای تو بشم من مامانی.

نمیدونی من و بابایی رو چقد خوشحال کردی ما هرگز و هرگز این لحظه و این روز عزیز رو فراموش نمیکنیم.

خدایا شکرت خدایا ممنونم ازت خدایا عاشقتم

بوس بوس بوس و هزاران بوس تقدیم وجود نازت عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)