پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

22 فروردین 92

1392/1/22 9:14
نویسنده : حبیبه
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

از امروز تو نی نی سایت عضو کلوپ مادران آذری شدم تا با همه مامانهایی که مثل من به تازگی یه نی نی ناز تو وجودشون لانه کرده بود باهم باشیم و حالات روزانه و شبانه خود رو با آزمایش و سونوگرافی و درد دلهامون رو به اشتراک بگذاریم کلی مامان آذر داریم عزیزم که همشون مثل من چشم به راه فرزندان عزیزمون هستیم.

عزیزم امضاء نی نی سایت این بود:

عصاره عشق من و مهدی جان امروز 4 هفته و یک روزه.

عزیز دل مامانی از امروز تا دنیا بیایی تصمیم دارم دعا و ذکر ها و آیات زیرو بخونم:

هر روز سه تا آیت الکرسی به نیت سلامتی آقا امام زمان (ع) تا خدا به احترام آقا کمک کنه شما صحیح و سالم تو دلم رشد کنید و سالم و صالح به دنیا بیاید.

هر روز 50 تا سوره قدر - توحید - والعصر - حمد - اشتقاق - محمد - نور - یاسین.

هر روز چند تا سیب که سوره یوسف رو میخونم و بعد میخورم به نیت خوشگلی شما.

ختم دعای توسل - زیارت عاشورا - نادعلی.

هر روز 120 تا صلوات.

ختم قران کریم به نیت سلامتی آقا امام زمان(ع).

هر شب سه تا استغفرالله ، سه تا تسبعات اربعه، 5 تا سوره والعصر به نیت صبور بودن شما ، 5 تا سوره توحید.

خدایا عزیز دلم رو میسپارم به خودت ممنونم ازت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)