پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پریماه جان

آزمایش HCG

1392/1/26 9:3
نویسنده : حبیبه
5,211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  جیگر طلا

عزیزم روزهای تعطیل بابایی شنبه و چهارشنبه هاست و روزهای تعطیل مامانی جمعه ها.

امروز چهارشنبه و روز تعطیل بابایی بود منم از اداره مرخصی گرفتم بریم برای آزمایش. صبح ساعت هشت رفتیم تبریز آجان برقی چندتا کار سپرده بود بابا مهدی براش انجام بده واسه همین بابایی منو رسوندن بیمارستان الزهرا و  و برام ویزیت گرفت و رفتن دنبال کارهای آجان. یه نیم ساعتی طول کشید تا نوبتم بشه بعد رفتیم داخل دکتر آخرین روز پریودم رو پرسید و اینکه چند وقت از پریودم گذشته و با اینکه به دکتر گفتم تست بی بی دوخطه شد قبول نکرد و برام آزمایش نوشت. آزمایش بارداری رو بیمارستان بهبود در باغشمال انجام دادم و ازم خون گرفتن و گفتن دو ساعت دیگه حاضر میشه به پرستار گفتم من از شهرستان اومدم اگه ممکنه جواب رو زودتر بدن اونها هم قبول کردن و دو ساعت به یک ساعت و ربع کاهش یافت و با جواب مثبت و HCG هورمون مادرانه 1369.

الهی مامان فدای وجودت نازت بشه با خوشحالی و شادی خودمو رسوندم بیمارستان الزهرا و اومدم دکتر شیفت اونجا خانم دکتر کیقبادی بودن برام چهار اردیبهشت سونوگرافی نوشت و اسید فولیک که قبلا هم به توصیه دوست جونای نی نی سایت روزی یک بار میخوردم.

کار بابا مهدی تموم شد برگه آزمایش رو نشون بابایی دادم و بهش گفتم فعلا به کسی چیزی نگه.خاله رقیه هم اومده بود تبریز البته ما بعد خبردار شدیم که ایشون هم تبریز هستن بابا مهدی رفتن و خاله رقیه رو هم از آزمایشگاه استان آورد و همه با هم رفتیم نهار کباب خوردیم بهترین کبابی که تو عمرم به همراه شما خوردم.

تو راه به بابایی به زبان شما اس ام اس دادم که بابا جون عاشقتم و دوستت دارم و بوس به بهترین بابای دنیا و بابایی هم به دور از چشم خاله رقیه چندتا بوس آبدار برای من و شما فرستاد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)