پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

بریده شدن ساق پای مامان

1394/8/4 23:22
نویسنده : حبیبه
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

پریماه جان امروز شما و بابایی اومدین دنبالم. رفتیم خونه مامان جون حمیده یه کدوحلوایی گرفتیم ببریم خونه خودمون من خوردش کنم برای سوپت بریزم. رفتیم خونه عمه رزیتا شمارو برد پایین و من و بابایی رفتیم بالا نهار خوردیم و بابایی سفره رو جمع کرد منم سینی و چاقو رو آوردم گذاشتم آشپزخونه تا کدو رو بیارم خوردش کنم که تا نشستم چاقو رفت تو ساق پام و بردیم بیمارستان امام رضا(ع) بخیه زدن.

شب که اومدیم خونه شما تا پامو دیدن گریه کردین و منم بغلت کردم. الهی بگردم.

شب مامان جون حمیده موند خونه ما و شما دیگه پوشک نپوشیدین هر کاری مامان جون کرد پوشک نپوشیدین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان منير
18 آبان 94 10:27
دختر مراقب خودت باش خدا خيلي بهت رحم كرده ان شا ا... زود خوب بشي