پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پریماه جان

ساحل نه نه ببخشید رویا جون به دنیا اومد

1394/8/29 22:03
نویسنده : حبیبه
118 بازدید
اشتراک گذاری

ای جانم

خاله سمیه و عمو  رحیم مبارک باشه.

خاله سمیه دو سه روزه کیسه آبش پاره شده بود مامان جون حمیده بردنش بیمارستان الزهرا دو شب اونجا بستریش کردن ولی از انجایی که بیمارستانهای دولتی تحت هیچ شرایطی عمل سزارین نمیکنن خاله سمیه رو بعد از دو روز مرخصش کردن مامانی هم بردش مطب دکتر خودش طاهر فیروزی که دکتر بعد از معاینه گفته بود هر چه زودتر باید بستری بشه و بیاد عملش کنه عفونت تمام بدن خاله رو گرفته بود خاله رو برده بودن بیمارستان شمس و بستریش کرده بودن. من و شما و بابایی و خاله عاطفه هم ساعت هفت عصر رفتیم دیدن خاله سمیه که تا ما رسیدیم خاله رو بردن اتاق عمل و شکر خدا رویا به دنیا اومد ساعت نه شب سه شنبه بیست و شش آبان ماه. ولی چون زودتر از موعد به دنیا اومده بود مجبور شدن بزارنش تو دستگاه.

فرداش چهارشنبه بود که من ساعت ده مرخصی گرفتم و با بابایی رفتیم تبریز و برای تولد شما که تو راهه سه تا النگو با گوشواره خریدیم و من دوستم صبح رفته بود بیمارستان پیش خاله سمیه منم با بابایی ساعت دو رسیدیم به بیمارستان و من خاله سمیه و دوستم تق زاده رو دیدم که وقت ملاقات بود و همه اومده بودن دیدن خاله سمیه ولی متاسفانه رویا جون تو دستگاه بود و کسی ندیدش البته من رفتم دیدمش هزار ماشالله خوشگل و ناز بود.

رویا جون رو انتقال دادن به بیمارستان کودکان چون قرار بود سه چهار روز تو دستگاه باشه. بابایی و عمو رحیم کارهای مربوط به اعزام رویا جون رو انجام دادن و شب هم خاله سمیه مرخص شد که باز بابایی دست گلش درد نکنه کلی کمک عمو رحیم کردن.

عزیزم شمارو دیروز آورده بودیم بیمارستان که کلی خسته شده بودین واسه همین امروز از صبح گذاشتمت خونه عمه مهری و بهش هم سپردم که میریم بیمارستان و شب دیر میایم. دست عمه گلی درد نکنه.

من و بابایی خاله سمیه رو بردیم خونشون و ساعت ده و نیم رسیدیم خونه عمه مهری و شمارو که خواب بودین گرفتم و رفتیم خونمون.

پنجشنبه به عوض دیروز که پیشت نبودم مرخصی گرفتم و کل روز رو باهات بازی کردم و کنارت بودم.

جمعه هم مراسم خاک سپاری عمه فاطمه (عمه آجان ) بودن خدا بیاموزدش خیلی خانم خوبی بودن من خیلی دوستش داشتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)