پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

رویا جون اومد خونشون

1394/9/8 8:42
نویسنده : حبیبه
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پنجشنبه رویا جون رو مرخص کردن و شکر خدا حالش خوب شد و اومد خونشون.

الهی شکر

باباش براش قربونی سر برید و من و شما و بابایی هم جمعه رفتیم دیدنش.

اینم رویا جون

اینم شما که رویا جون رو بغل کردین و هی میگفتی دستتون رو بکشید کنار تا خودم به تنهایی بغلش کنم.

شنبه هم من و شما و بابایی رفتیم خونه خاله سمیه. شما تو ماشین خوابیده بودین منم بغلت کردم و بردم گذاشتم رو تخت خاله سمیه خوابیدین و خاله عاطفه و مامان جون و خاله سمیه با بابایی رویا جون رو بردن تست شنوایی سنجی.

حوالی ساعت چهار عصر دوستم تقی زاده هم اومد خونه خاله سمیه و شما همش به ایشون دوست دوست میگفتین. برات یه جفت جوراب آورده بودن و واسه رویا جون هم یه پیراهن خوشگل که دست گلشون درد نکنه.

شکر خدا بابایی زنگ زد و گفتن که تست شنوایی رویا جون سالمه و من و خاله سمیه (منظورم دوستمه) کلی خوشحال شدیم خاله سمیه که از ذوق گریه کردن.

خدایا شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله منير
25 آذر 94 13:09
خدا اين دو فرشته كوچولو براي هم حفظ كنه