پریماه برقیپریماه برقی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پریماه جان

تولد گل دخترم مبارک.

1394/9/17 11:34
نویسنده : حبیبه
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مامانی عاشقته و دوستت داره اینو هیچ وقت فراموش نکن.

تولد دوسالگیت رو بهت تبریک میگم عزیزم و آرزو میکنم همیشه شاد و سر زنده و خوشبخت باشی و بتونی تولد صد و بیست سالگیت رو جشن بگیری.

عزیز دلم برای تولد امسالت سه تا النگو با یه جفت گوشواره برات خریدیم و چون تولدتون نزدیک  با رحلت حضرت محمد (ص) و امام رضا (ع) بود تصیمیم گرفتیم کیک و شیرینی نگیریم و انشالله سالهای دیگه جبران میکنیم برات.

خودم به کمک دوستم منیر جون کلی تم زنبور برات کار کرده بودم که نشد بدم چاپ و تصمیم دارم انشاالله برای سال بعد اجراشون کنم.

مامانی دوستت دارم و عاشقتم.

راستی امروز رویا جون هم اومد خونه مامان جون حمیده برای پاگشا. من و شما هم رفتیم برای خوش آمد گویی. وای که چقدر رویا جون رو دوست داری و حاضری دندونهای خودت رو به رویا بدی و رویا جون رو روی پاهات تکون بدی و اصلا هم به کسی اجازه نمیدی رویا رو بغل کنه میگی فقط باید مادرش (خاله سمیه ) رویا رو باید بغل کنه.

خاله عاطفه هم برای تولد شما و هم به مناسبت پاگشای رویا جونی براتون کیک خوشمزه پخت و همگی باهم خوردیم و دست گلش درد نکنه خیلی خوشمزه شده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله منير
25 آذر 94 13:10
پريماه خاله عزيز دلم فقط اين و بدون مامانت خيلي بيشتر از اين چيزايي كه برات نوشته دوست داره و تو براش مهمي. ان شا ا.. بيام يه روز خبر جشن عروسيتو اينجا بخونم
حبیبه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ازت خیلی خانومی